Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortaldoing my job FaqajLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 doing my job

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
liliana

liliana


RL naam : B.
Aantal berichten : 7
RPG Berichten : 5

Jouw Karakter
Leeftijd: 18 years
Partner: ugh no thanks
Beroep: Assassin,

doing my job Empty
BerichtOnderwerp: doing my job   doing my job Emptydo sep 26, 2013 4:23 am

Het was nu al enkele dagen dat Liliana eenzelfde persoon volgde. Ze had heus wel gewesten dat deze opdracht niet snel en gemakkelijk ging zijn. Daarom had ze ook juist die opdracht aangenomen. En ook voor het geld dat ze ervoor zou krijgen als ze eenmaal hem vermoord had. Door hem dagenlang te volgen had ze ontdekt dat hij ging verhuizen. Iets dat ze niet had zien aankomen Het zorgde ervoor dat ze meer werk had. En liliana is daar nu niet echt blij mee. Dat wilt zeggen dat ze er nog langer aan gaat zitten dan geplant. En dat irriteerde haar nu toch wel lichtjes. Moet ze weer zijn dagelijkse routine van buiten gaan kennen. Al zal dat wel snel weer opgelost zijn.

Dagen lang had ze hem weer opnieuw moeten volgen, naar waar hij ook ging liliana onthield het meteen. Na weer twee weken hem te hebben gevolgd wist Liliana dat het zover was. Het werd tijd om een einde aan zijn leven te maken. met een behendige sprong, sprong ze van het dak naar een wat lager dak en sloop zo naar het nieuwe huis waar hij nu woonde. Daar aangekomen sprong ze pas op de grond als niemand er was. En met haar kap over haar hoofd kan niemand haar herkennen. Het slot openbreken was gemakkelijk. Het licht hield ze wel uit terwijl ze vlak naast de deur ging staan wachtend tot de man kwam opdagen. Langzaam ging de deur eindelijk open. In een fractie van een seconde had ze hem ruw tegen de muur geduwd.' jij bent Mr hendrick niet' sprak ze met haar serene stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentino

Valentino


RL naam : L.
Aantal berichten : 44
RPG Berichten : 9
Leeftijd : 26

Jouw Karakter
Leeftijd: 26
Partner: I could no more explain this than explain to you why the Earth goes around the sun!
Beroep: Anatomist, sculptor, painter, engineer, architect and mathematician

doing my job Empty
BerichtOnderwerp: Re: doing my job   doing my job Emptydo sep 26, 2013 8:52 am

Valentino
Da Vinci


Het was puur geluk, of eerder toeval want echt geluk was het niet. Valentino had nog net kunnen zien hoe iemand had ingebroken in iemands huis. Hij zou het niet hebben gemerkt als hij niet wist waar dat hij naar moest zien, anders was het hem nooit niet opgevallen. Jammer voor de inbreker was dat nu dus niet het geval. In de vluchten keek hij om zich heen om er zeker van te zijn dat niemand hem in ’t oog hield en vervolgens ging hij naar het huis toe. Zijn hand legde hij op de deurklink maar in plaats die meteen te openen wachten hij heel even. Natuurlijk kon het een valstrik zijn, en daarbij, hij was onbewapend en wie weet waar die persoon wel niet toe in staat was. Toch opende hij traag de deur om die vervolgens te openen en naar binnen te gaan.

Zijn armen schoten omhoog vanaf het eerste moment dat hij tegen de muur aan werd gedrukt. Zijn ogen waren gericht op zijn aanvaller. Zijn aanvaller had het over één of andere man, en kennelijk was hij niet degene die hij nodig had. Even keek hij ongemakkelijk de andere kant op om haar blik zo te ontwijken. ‘Nee, dat ben ik inderdaad niet.’ Bevestigde hij. Valentino probeerde zijn schouders te bewegen om te ontsnappen uit haar greep. Jammer genoeg was hij helemaal geen getrainde vechter. Hij zou niemand aankunnen die ook maar een beetje verstand heeft van vechten. Daarbij kon hij het waarschijnlijk niet eens. ‘Kan je mij dan nu laten gaan.’ Het was geen vraag, maar meer een bevel. Hij wist wel wat ze was, dat was duidelijk te merken aan haar kleding. Ze was één van de vele Assassins maar wel de enige die hem ooit zo had benaderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
liliana

liliana


RL naam : B.
Aantal berichten : 7
RPG Berichten : 5

Jouw Karakter
Leeftijd: 18 years
Partner: ugh no thanks
Beroep: Assassin,

doing my job Empty
BerichtOnderwerp: Re: doing my job   doing my job Emptyvr sep 27, 2013 9:38 pm

Alles ging zoals gepland. Niks kon toen misgaan. Dat was wat Liliana had gedacht te kunnen zeggen na een week of twee hem te hebben gevolgd. Oke opzicht kon ze zicht op verschillende soorten obstakels voorbereiden. Al hoopte liliana altijd dat ze er geen enkele of als het echt niet anders kon zo weinig mogenlijk tegen kwam. Probeerde er zoveel mogenlijk te ontwijken. Jammer genoeg kon Liliana ze niet allemaal ontwijken, vooral als het als een onaangename verrassing kwam, zoals deze verhuizing. Vooral omdat nu al haar voorbereidingen van twee weken nu niks waard waren en ze weer helemaal opnieuw moest beginnen. alles gewoon naar de vaantjes. Het was zeker Liliana op haar zenuwen gaan werken, maar ze zou er veel geld voor krijgen, hoger dan ze eigenlijk had verwacht dus hoorde ze niet zoveel te klagen. Ze deed wel vaker zo'n opdrachten, dus veel speciaals was het niet. Van kleins af aan was ze al getraind om een assassin te worden. Veel keuze had ze niet gehad. Het was een zware training geweest. Haar ze had het geleerd van de beste assassin die er maar bestond, haar eigen vader. berucht was hij zeker geweest, en had veel op zijn hoofd staan. Het was nog niemand gelukt tot onlangs geleden dan toch. Vier of vijf jaar geleden, liliana kon het zich niet mee perfect in de details van datum weten, maar hoe het gebeurd was wist ze wel. Het was in hun eigen huis gebeurd, waardoor haar moeder ook vermoord werd. Liliana had zich van haar ouders moeten verbergen al had ze even goed kunnen helpen, maar de templers waren met teveel geweest. Het probleem was, dat ze wisten dat haar vader nog een dochter had. In het begin hadden ze nog naar haar gezocht maar niemand had haar gevonden. Gelukkig maar.

Terwijl ze het slot had opgebroken was ze half in gedachten verzonken. Ze deed de deur weer dicht en ging vlak naast de deur staan, zodat ze hem meteen ongezien het huis kon binnenkrijgen zonder zelf gezien te worden, want in de duisternis was ze zoals een schaduw, haast onzichtbaar en razend snel. Geduldig wachtte ze af tot op het juiste moment, die al snel genoeg kwam. De deur ging langzaam open, wat het al meteen verdacht maakte. En vanaf dat er een man binnen kwam trok ze hem ruw binnen deed tegelijk de deur dicht en drukte haar dolk tegen zijn keel aan. Sprak met haar serene stem dat hij niet degene was die ze zocht. Wie was hij dan wel? ‘Nee, dat ben ik inderdaad niet.’ Bevestigde hij.Kort snoof ze even. Dat had ze nu ook wel door ja. Toch hield ze haar dolk tegen zijn keel gedrukt, als hij ook maar een onverwachte beweging maakte sneed ze gewoon zijn keel door. . ‘Kan je mij dan nu laten gaan.’Even verstevigde ze haar greep' Niemand geeft me orders' sprak ze uitstert rustig maar de dreiging was duidelijk te horen in haar stem. Toch liet ze hem uiteindelijk los en stapte van hem weg 'Wat kom je hier doen, ik had wel jouw keel kunnen opensnijden' vroeg ze, al was dat laatste een grote leugen, zo'n beginners fout zou Liliana nooit kunnen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentino

Valentino


RL naam : L.
Aantal berichten : 44
RPG Berichten : 9
Leeftijd : 26

Jouw Karakter
Leeftijd: 26
Partner: I could no more explain this than explain to you why the Earth goes around the sun!
Beroep: Anatomist, sculptor, painter, engineer, architect and mathematician

doing my job Empty
BerichtOnderwerp: Re: doing my job   doing my job Emptyvr sep 27, 2013 10:07 pm

Valentino
Da Vinci


Het was niet zo dat hij zich volledig op zijn gemak voelde, niemand zou het zijn. Iedereen die een mes tegen zijn keel aan kreeg zou zich ongemakkelijk voelen. Op het moment was er helemaal niets dat hij kon doen en als zijn aanvalster toch besloot om zijn keel door te snijden was er helemaal niets dat hij ertegen kon doen, ook omdat hij geheel onbewapend was en geen verstand had van vechten. Hij was geweldig in het maken van wapens, maar niet in het gebruik ervan. Valentino rolde met zijn ogen toen dat ze zei dat niemand haar orders gaf. Het was zo’n typische opmerking, maar goed, hij begreep het al. Niemand gaf haar orders. ‘Natuurlijk.’ Antwoordde hij dan ook sarcastisch. De dreiging was hem niet ontgaan maar hij schonk er niet teveel aandacht aan. Toen dat ze hem eindelijk los had gelaten zette hij meteen enkele stappen bij haar was. De sjaal die dat hij altijd rond zijn nek droeg bewoog hij een beetje om die weer op een betere plaats te zetten. Vervolgens keek hij zijn aanvaller weer aan. Bij heel de situatie bleef de man vrij rustig, misschien net iets te rustig voor een dood normale burger. Het was dan ook dat hij dit allemaal gewoon was. Wel ja, het was niet dat hij iedere dag aangevallen werd en de dood in de ogen staarde, maar hij wist van dit wereldje af en zat er zelf ook in verstrikt. ‘Dat je mijn keel had kunnen opensnijden weet ik maar al te goed, maar je hebt het niet gedaan.’ Begon hij. Rustig nam hij de omgeving in zich op. Hij hoopte maar dat de man die hier woonden niet thuis zou komen, anders zat hij samen met zijn aanvalster diep in de problemen, al zou zijn aanvalster vast veel sneller kunnen ontsnappen dan hij. Zij was erop getraind en het koste haar vast geen moeiten om weg te geraken. ‘En ik zag iemand inbreken in een huis, iedereen zou dan gaan kijken, als ze de moed ervoor hebben toch.’ De volledige waarheid was het zeker niet. Alles behalve zelfs. Veel mensen zouden zich er liever buiten houden. Ze willen er niets mee te maken hebben, waarschijnlijk durven ze niet eens te gaan zien. Valentino kon het hen niet kwalijk nemen, een normale burger zou helemaal panikeren als ze een dolk tegen hun keel aan zouden krijgen. ‘Maar vertel eens, waarom moet de man die hier woont dood? want als ik mij niet vergis is dat je doel.’ Zijn ogen bleven weer op die van zijn aanvalster rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
liliana

liliana


RL naam : B.
Aantal berichten : 7
RPG Berichten : 5

Jouw Karakter
Leeftijd: 18 years
Partner: ugh no thanks
Beroep: Assassin,

doing my job Empty
BerichtOnderwerp: Re: doing my job   doing my job Emptyza sep 28, 2013 12:43 am

Een onhoorbare zucht verliet Liliana haar keelgat. Het was al erg genoeg dat de opdracht langer had geduurd dan de bedoeling was geweest. Maar wat het nu nog erger maakte was de onverwachte bezoeker die ze nu tegen de muur gedrukt hield met een dolk tegen zijn keel. het was de bedoeling geweest dat het die man geweest moest zijn die dood moest, maar nee daarvoor in de plaats kreeg ze een nieuwsgierig iemand, maar blijkbaar is hij niet zo onschuldig als hij blijkt te zijn, anders zou hij niet zo rustig reageren op een dolk tegen zijn keel. ze was dan ook best nieuwsgierig met welke mensen hij wel zou omgaan. Kort bestudeerde ze hem. Maar als het op uiterlijk ging dan zou je hem helemaal niet verdacht kunnen noemen aangezien hij als een gewone burger uitzag. maar dat was Liliana ook als ze niet op een opdracht bezig was. ‘Natuurlijk.’ Was het simpele antwoord. Ze moest zich dan ook inhouden om geen snauwde reactie te geven. Liliana staat nu eenmaal bekend om haar opvliegerig karakter, gelukkig kon ze zich meestendeel wel inhouden. Het hing er eigenlijk vanaf maar goed. Toch had ze hem uiteindelijk los gelaten en van hem weg gestapt. Terwijl ze hem vertelde dat hij wel dood had kunnen zijn keek ze rond. Haar gezicht nog niet zichtbaar voor de bezoeker aangezien die helemaal onder haar kap verborgen zat. ‘Dat je mijn keel had kunnen opensnijden weet ik maar al te goed, maar je hebt het niet gedaan.’ Begon hij. Even draaide ze zich half naar hem om. "Nu ik er over denk, misschien had ik dat wel beter gedaan, er mag geen enkele ooggetuigen overblijven' sprak ze simpel weg net als hij zeer rustig alsof hun gesprek de normaalste zaak van de wereld was. . ‘En ik zag iemand inbreken in een huis, iedereen zou dan gaan kijken, als ze de moed ervoor hebben toch. ’Nu had ze heel haar lichaam naar hem toe gedraaid. Ze vroeg zich af of het meer domheid dan lef van hem was om haar naar binnen te volgen. 'misschien was dat wel zeer dom geweest, niet iedereen zal zoals ik stoppen om het niet te doen ' sprak ze sceptisch. Ja ze dode alleen degene die ze wou doden, en als het echt niet anders kon ook ooggetuigen, het hangt volledig van hem af. ‘Maar vertel eens, waarom moet de man die hier woont dood? want als ik mij niet vergis is dat je doel.’ Kort lachte ze. Liliana kon het gewoon niet laten. "En jij verwacht dat ik jouw dat zou vertellen? Zeg me toch niet dat je zo dom bent, het is volkomen onlogisch dat ik men plannen aan een vreemdeling zou vertellen." Rustig stapte ze recht op hem af ' maar vertel me eens, wie ben jij, jij bent namelijk niet een onschuldige burger door zo kalm te blijven in mijn buurt' sprak ze spottend een grijns was juist onder haar kap vandaan te zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentino

Valentino


RL naam : L.
Aantal berichten : 44
RPG Berichten : 9
Leeftijd : 26

Jouw Karakter
Leeftijd: 26
Partner: I could no more explain this than explain to you why the Earth goes around the sun!
Beroep: Anatomist, sculptor, painter, engineer, architect and mathematician

doing my job Empty
BerichtOnderwerp: Re: doing my job   doing my job Emptyza sep 28, 2013 3:37 am

Valentino
Da Vinci


Een frons verscheen op zijn gezicht toen ze leek te overwegen om hem toch nog te vermoorden. Ze deed maar, al was hij er zeker van dat velen er niet blij mee zouden zijn. ‘Maak je geen zorgen, ik ben niet de persoon die je zal verraden, wat je hier kwam doen is veilig bij mij.’ Hij was er niet zeker van of ze het zou geloven, maar wat kon hij anders doen. Hij kon dan wel zeggen dat hij te vertrouwen was maar dat wilde niet zeggen dat ze hem ging vertrouwen. Valentino rolde met zijn ogen maar gaf geen reactie op heel haar uitleg. Het had geen zin om erop in te gaan. Waarom dat hij dacht antwoord te krijgen op zijn vraag wist hij ook niet, misschien dat het een gewoonten was. Andere mensen vertelde het wel als hij het vroeg, maar dat waren ook enkel degene die hem kenden en hem vertrouwden. Met een bijna verveelde blik in zijn ogen keek hij haar dan ook aan. Zijn ogen vernauwde hij terwijl hij dichter naar haar toe liep. Nooit had hij problemen gehad met een persoonlijke ruimten, dat was duidelijk te zien toen dat hij bijna tegen haar aan ging staan. ‘Je kan mij alles noemen maar ik ben niet dom.’ Sprak hij. Normaal had hij geen problemen met wat anderen van hem vonden, maar hij werd gewoon niet graag dom genoemd. De reden was dat hij alles behalve dom was. Misschien was hij zelfs slimmer dan dat goed voor hem was. Hij wist zoveel dat anderen niet wisten. Hij kon veel meer dan de meeste mensen en kon bijna alles maken wat hij wou, als hij maar geduld had. Codes ontcijferen was zelfs geen probleem. ‘Ik ben onschuldig, in zekere zin.’ Begon hij. Het was niet dat hij mensen doden, of dat hij echt dingen verkeerd deed. Hij deed gewoon zijn werk en meer niet. Zoals van hem verwacht werd bouwde hij wapens en andere materialen en repareerde hij ze ook. Dat Assassins nu eenmaal vaker bij hem kwamen was gewoon toeval, maar het kwam ook door zijn naam. ‘Ik ben Valentino Da Vinci.’ Stelde hij zichzelf voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
liliana

liliana


RL naam : B.
Aantal berichten : 7
RPG Berichten : 5

Jouw Karakter
Leeftijd: 18 years
Partner: ugh no thanks
Beroep: Assassin,

doing my job Empty
BerichtOnderwerp: Re: doing my job   doing my job Emptyza sep 28, 2013 6:34 am

Dit gesprek moest ze snel afhandelen, aangezien de man ieder moment zou kunnen komen. Zijn laatheid zou hoogstwaarschijnlijk zijn dat hij gewoon even naar een bar is gegaan om wat te gaan drinken en dan in een dronk toestand naar huis te komen, iets dat vrouwen het meest haatte aan een man. Jammer genoeg kon men er helemaal niks aan veranderen aangezien mannen vaak de neiging kregen om aan de drank te gaan zitten en hun vrouwen bezorgt en kwaad te maken. ‘Maak je geen zorgen, ik ben niet de persoon die je zal verraden, wat je hier kwam doen is veilig bij mij.’ Het is de gewoonte van Liliana om niemand in vertrouwen te nemen. Er zijn nog altijd mensen die haar vader kenden en hem nog niet vergeten zijn. Dus het is het beste dat ze zich stil houd. Dat is dan ook de reden waarom ze nooit met iemand te close word. Want dat waren dan mensen waarmee ze je zwak konden krijgen, en door je vrienden te gebruiken konden ze altijd winnen. Daarom bleef Liliana liever alleen. ‘Je kan mij alles noemen maar ik ben niet dom.’ Sprak hij. Voor even keek ze hem weer aan, maar was zo verstandig om er niks op te zeggen, dat zal hem alleen maar nog meer uitlokken. Kalm keek ze hem aan toen hij zo dicht stond. Veel probleem had ze hiervoor ook niet, dan zou ze niet goed zijn in haar werk. ‘Ik ben onschuldig, in zekere zin.’ Begon hij. geamuseerd keek ze hem aan. . ‘Ik ben Valentino Da Vinci.’ Stelde hij zichzelf voor. Meteen was het zichtbaar dat ze zich al een stuk begon te ontspannen. 'dat verklaard het waarom je kalm in mijn buurt bent' zei ze, wat ook zo was. En doordat ze nu helemaal ontspannen was deed ze haar kap af waardoor haar lange bruine haren als slierten langs haar gezicht vielen ' aangenaam' zei ze glimlachend alsof ze nog geen 5 min geleden een dolk tegen zijn keel gedrukt had gehouden. 'Ik ben Liliana Pierce' Stelde zij zich nu ook beleefd voor. Ze wou nog iets zeggen maar greep dan hem ruw bij de shirt duwte hem een kast in en ging er dan bij in staan en deed de kast dicht drukte haar vinger tegen zijn mond om hem op zwijgen te leggen en keek dan door het sleutel gat want al snel ging opnieuw de deur open en kwam de man binnen, haar doelwit. Ja ze zat nu tegen Valentino aangeplakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentino

Valentino


RL naam : L.
Aantal berichten : 44
RPG Berichten : 9
Leeftijd : 26

Jouw Karakter
Leeftijd: 26
Partner: I could no more explain this than explain to you why the Earth goes around the sun!
Beroep: Anatomist, sculptor, painter, engineer, architect and mathematician

doing my job Empty
BerichtOnderwerp: Re: doing my job   doing my job Emptyza sep 28, 2013 9:50 am

Valentino
Da Vinci


Valentino moest eerlijk zijn dat hij zich toch beter op zijn gemak voelde toen dat de vijandigheid wat begon weg te gaan. Hij had niet meer het gevoel dat hij ieder moment terug kon worden aangevallen, en het leek erop dat ook het meisje zich beter begon te voelen met zijn aanwezigheid. ‘Inderdaad, ik ben wel vaker in de buurt van mensen zoals jij.’ Bevestigde hij.  Het was echter wel één van de weinige keren dat hij een mes tegen zijn hals had aangekregen. Meestal werd hij niet met de dood bedreigt maar hij nam het er maar bij. Ooit zou het vast nog wel eens gebeuren, dat was nu eenmaal onvermijdelijk. Toen dat ze haar kap had afgezet bekeek hij haar even kort, gewoon zodat hij ook wist tegen wie dat hij precies bezig was. ‘Kan het zijn dat ik je naam al eerder gehoord heb?’ De naam die dat Liliana droeg kwam hem zeker bekend voor, alleen kon hij niet plaatsen waar hij het eerder gehoord had. Voor dat hij echter antwoord kon krijgen op zijn vraag werd hij alweer vast genomen maar deze keer werd hij in één van de kasten geduwd en kwam Liliana erbij in staan. Erg vond hij het niet om dicht bij iemand in de buurt te zijn, maar dit was zelfs voor hem veel te dicht bij. Er was ook duidelijke irritatie op zijn gezicht te lezen maar het was voor het beste. ‘Eerste keer dat ik bij een eerste ontmoeting meteen de kast in duik met een meisje. Meestal gebeurt dat pas bij de tweede ontmoeting.’ Mompelde hij nog zacht. Voor de eerste keer was er een glimlach op zijn gezicht verschenen. Direct nadien kon hij de deur horen opengaan en hoorde hij voetstappen. Daarom dus dat ze hem de kast in trok. Als ze het niet gedaan zou hebben waren ze beiden gesnapt. De verleiding was heel groot om de deur een beetje te openen om zo te zien maar hij deed het maar niet. Waarschijnlijk zou de eigenaar het wel opmerken en dan was dit alles voor niets geweest. Hij draaide zijn hoofd wat zodat hij Lilianna aan kon zien. Het enige wat hij kon hopen was dat zij een plan had, want op dit moment was hij zelf totaal nutteloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
liliana

liliana


RL naam : B.
Aantal berichten : 7
RPG Berichten : 5

Jouw Karakter
Leeftijd: 18 years
Partner: ugh no thanks
Beroep: Assassin,

doing my job Empty
BerichtOnderwerp: Re: doing my job   doing my job Emptyza sep 28, 2013 11:04 pm

Als hij meteen had gezegt wie hij was zou ze meteen ontspannen zijn geweest. Eigenlijk had ze wel moeten gezien hebben dat hij het was. Maar dat was niet zo het geval, ze wist wie hij was. liliana had namelijk veel over hem gehoord. dat hij de man was voor dingen te repareren. Goed was hij in zijn vak. Liliana zou nog naar hem toe zijn gegaan achter deze opdracht aangezien er wel een enkele dolk weer wat geslepen moest worden maar vooral omdat er door en of andere reden opeens onverwacht een duidelijke barst was in ontstaan. En ze wou voorkomen dat het in twee brak. Maar goed, ze had hem nu tenminste al persoonlijk ontmoet al was het nou niet een perfecte ontmoeting. Inderdaad, ik ben wel vaker in de buurt van mensen zoals jij.’ even draaide ze geamuseerd met haar ogen, dat kon als een belediging klinken, maar Liliana weet nu wel beter. Uiteindelijk had ze zichzelf vriendelijk voor gesteld. ‘Kan het zijn dat ik je naam al eerder gehoord heb?’ Kalm keek ze hem aan en haalde haar schouders op 'misschien men vader ' sprak ze simpel weg, de rest moest hij zelf maar gaan uitzoeken. Voordat hij nog iets zou kunnen had ze hem mee de kast in getrokken. De voetstappen van buiten had ze dan ook meteen gehoord. ‘Eerste keer dat ik bij een eerste ontmoeting meteen de kast in duik met een meisje. Meestal gebeurt dat pas bij de tweede ontmoeting.’ Mompelde hij nog zacht. Liliana moest haar geamuseerde lach nu toch wel inhouden of ze waren er beide geweest, nou ja zolang hij niet achter hulp ging kon ze hem aan. Toen hij haar aankeek wist ze wat hij bedoelde. Haar kap had ze handig weer weten over haar hoofd te schijven. Wachtte dan op het juiste moment. De man was zich nog maar juist aan het wegdraaien toen ze zeer langzaam de kastdeur open deed en naar hem toe sloop. Dan ging alles veel te snel om het al te goed te kunnen beseffen. Ze had zijn hoofd gegrepen en die met een korte maar zeer stevige draai gebroken waardoor de man dood neerviel op de grond 'dat is opgelost.' sprak ze rustig. "En nu weet ik iets van jouw, je gaat bij een tweede afspraak al met de meisjes in de kast ' grijnsde ze geamuseerd, gewoon om hem even te plagen. Haar kap had ze ondertussen wel weer af gedaan. En begon dan de zakken van de man te doorzoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





doing my job Empty
BerichtOnderwerp: Re: doing my job   doing my job Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
doing my job
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Old. :: New Venice :: Desmond City-
Ga naar: